WhatsApp Text / Tel +32 14 39 55 40 info@see3d.be

SketchUp Subscription hulp

Hulp bij problemen met SketchUp subscription en activaties.

Het is natuurlijk vervelend wanneer je een probleem ervaart bij het gebruiken van SketchUp, wanneer het te maken heeft met de activatie van SketchUp vind je hier de meest voorkomende problemen en natuurlijk de oplossingen hiervoor.

1. SketchUp geeft aan, trial expired, maar je hebt een lopende subscription.

Ontdek in deze video de mogelijke oplossingen.

Als je hierna een andere melding krijgt check ondertstaande videos.

2. Je kan geen nieuw bestand openen, Auth token cannot be used of You are not licensed.

Ontdek in deze video de mogelijke oplossingen.

Als je hierna een andere melding krijgt check ondertstaande videos.

3. You have exceeded your allowed activations, too many activations.

Ontdek in deze video de mogelijke oplossingen.

Als je hierna een andere melding krijgt check ondertstaande videos.

4. Als voorgaande geen oplossing bieden; remove session file.

Ontdek in deze video de mogelijke oplossingen.

Als na het removen van de session file, je SketchUp nog niet kan gebruiken/activeren. Dan stuur je een screenshot van het scherm wat je dan precies krijgt naar info@see3d.be

5. Waar vind ik mijn activatie codes?

Ontdek in deze video de mogelijke oplossingen.

Check zeker opnieuw de instructies HIER hoe je SketchUp juist activeerd met je Trimble ID.

6. 3D Warehouse werkt niet.

Ontdek in deze video de mogelijke oplossingen.

7. Trimble Connect opent niet in SketchUp.

Ontdek in deze video de mogelijke oplossingen.

Neem een kickstart en volg een cursus

Wil je geen tijd verliezen met SketchUp en onmiddellijk aan de slag gaan? Volg dan zeker onze SketchUp 2 Daagse cursus. Hier zal je ontdekken hoe je SketchUp optimaal en snel kan gaan inzetten om zo je 3D modellen correct op te bouwen.