De belangrijkste FAQ ivm de SketchUp Subscription.

Ik heb een SketchUp subscription aangekocht maar ik heb nog geen licentiecode en activatiecode ontvangen, wat nu?

Het is helemaal correct dat je nog geen licentiecode en activatiecode ontvangen hebt.
Een Subscription werkt met een login.
Deze login is je Trimble ID, welke gebaseerd is op je email adres.
Wanneer je nog geen Trimble ID hebt, dan heb je van Trimble een email met een tijdelijk paswoord ontvangen.
Hiermee kun je op het SketchUp scherm de Sign in doen.

Ik heb geen email ontvangen met een paswoord, wat nu?

Wanneer je nog geen Trimble ID had, ontvang je normaal gezien een email met een paswoord.
Het kan zijn dat je al ooit een Trimble ID hebt aangemaakt en dan krijg je dus geen email met een paswoord.
Hoe kom je dan aan je paswoord? Wij weten niet wat je paswoord is.
Dus je kan alleen maar een nieuw paswoord aanvragen via de portal HIER.
Geef het emailadres in dat je voor de subscription aanvraag hebt gebruikt!!!

Mijn paswoord van mijn Trimble ID lijkt niet correct te zijn, wat nu?

Wanneer je paswoord niet werkt dan kun je best een nieuw paswoord aanvragen HIER:

Ik zie nog steeds (na het inloggen) dat mijn subscription op Trial staat, wat nu?

Het kan tot 24u duren (na activatie van de subscription) voor de status van trial naar subscription gaat.
Wanneer de status na 24u nog niet veranderd is, is ons eerste advies om een log out te doen in het licence scherm en daarna weer login te doen.
In vele gevallen lost dit het probleem op.

Je kan je eigen subscription steeds monitoren via HIER
Bekijk deze video om te checken of jouw subscription actief is.

Video aan het laden...

 

Wanneer je in de portal ziet dat jouw subscription actief is dan is de volgende stap SketchUp verwijderen van je computer en het nadien opnieuw installeren en activeren.

Ik wil een ander emailadres gebruiken dan het oorspronkelijke dat ik gebruikt heb bij de aanvraag. Kan ik dat aanpassen?

Het is mogelijk om het emailadres voor het gebruik van de subscription te veranderen.
Het emailadres als account eigenaar van de subscription kun je niet veranderen.

Hoe je het emailadres van de gebruiker verandert, dat ontdek je in deze video.

Video aan het laden...

 

Ik heb een fout emailadres opgegeven en ik heb nog geen informatie ontvangen, wat nu?

Het emailadres is het belangrijkste onderdeel van de SketchUp Subscription.
Dit kun je zelf niet aanpassen en hiervoor moet je ons per email contacteren op info@see3d.be.
Meld dan het foute en het juiste e mailadres!

Dit dient te gebeuren binnen de 14 dagen na aankoop. Anders wordt de verandering van het initiële account emailadres gelijkgesteld aan de aankoop van een nieuwe subscription (zijnde 51 euro excl. btw)!!!