WhatsApp Text / Tel +32 14 39 55 40 info@see3d.be
Bedankt voor SketchUp aankoop!

Allereerst hartelijk dank voor je aankoop en het gestelde vertrouwen!

We verwerken je Subscription verlenging zo snel mogelijk.

De verwerking bij Trimble zelf kan tot 1 werkdag in beslag nemen.
We doen ons best om te zorgen dat jij zo snel mogelijk aan de slag kan!

Wat moet ik nu doen?

Wanneer de verlening tijdig gebeurd, dan hoef je helemaal NIETS te doen. Als je email/Trimble ID hetzelfde is, blijft je subscription gewoon werken

Hulp nodig of vragen?

We willen je natuurlijk zo goed mogelijk helpen en hiervoor bezorgen we je alvast de nodig info om veel voorkomende problemen zelf op te lossen.

Wanneer je toch vast loopt, is je natuurlijk response waarschijnlijk ons bellen. Alleen is dat niet de beste manier we je support kunnen leveren.

Heb je een probleem of vraag, email ons dan op info@see3d.be  !!

Bespaar jezelf deze stress.

Mogelijks krijg je wel eens de melding ’too many activations’of andere melding.

De 5 meest voorkomende problemen met subscriptions, die je zelf kan oplossen.
We wensen dat jij een zo goed mogelijke ervaring hebt met SketchUp.
En problemen zijn beter te voorkomen dan dat ze genezen moeten worden.
Doe jezelf het plezier om zeker de video’s door te nemen op deze pagina.
Want nee, om 3u ’s nachts of op een zondagnamiddag gaan we je niet direct kunnen helpen!
Maar als je nu al weet wat je dan moet doen … of toch alvast weet waar de video’s staan …
Bijna alle oplossingen zijn zaken die je op je eigen computer zal moeten uitvoeren.

Bekijk nu de video’s hier

Je hebt al een recente SketchUp versie geïnstalleerd?

SketchUp installeren :

Als je de laatste versie van SketchUp nog niet geïnstalleerd hebt, dan kan je dat alvast doen.
BELANGRIJK : Volg de instructies!!!
>>Klik hier voor de download van SketchUp en de installatie instructies!<<

99% van de problemen bij de installatie, kunnen hier ook weer worden voorkomen door deze video’s stap voor stap te volgen!

Waar is mijn factuur?

We kunnen de factuur alleen correct maken wanneer de order geheel is verwerkt.
Je ontvangt de factuur als pdf binnen enkele werkdagen na de volledige verwerking van je order. En soms belandt die ook wel eens bij de ongewenste post.

Wat als ik vragen heb of ergens een probleem ervaar?
Het grootste deel van de veel voorkomende problemen kunnen door de eindgebruiker zelf opgelost worden. En start dan altijd bij de … ja, 5 meest voorkomende subscription problemen.

De beste en snelste manier om je te helpen is steeds via email!

Wanneer je een probleem ervaart, stuur dan steeds een screenshot van je scherm (van wat je ziet en waarbij je vastloopt met een beschrijving van wat je net ervoor gedaan hebt). Op die manier kunnen we je snel antwoorden (met in vele gevallen een video met de oplossing).

Op je succes!

In de komende periode ga je nog meer van ons ontvangen om je te helpen om zoveel mogelijk uit je SketchUp te halen, want er zit in SketchUp zoveel meer dan men denkt. 😉

Groeten,

Peter Wuyts & Iris Helsen

Onze gegevens :

See3D.be BV
Canadadreef 26
2270 Herenthout
Belgïe
BTW BE 0830.000.393
[E] info at see3d.be

[/et_pb_code][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]