Allereerst hartelijk dank voor je aankoop en het gestelde vertrouwen!
We verwerken je Subscription order zo snel mogelijk.
De verwerking bij Trimble zelf kan tot 1 werkdag in beslag nemen.
We doen ons best om te zorgen dat jij zo snel mogelijk aan de slag kan!
Wat zijn de stappen en wat kan je NU al doen?
Wanneer de verwerking gebeurd is, ontvang je van ons een email met de gegevens.
Je subscription is actief als je op het moment van de aankoop al een actief Trimble ID hebt op het emailadres waarop je de aankoop gedaan hebt.
Wanneer je nog geen Trimble ID had op het email adres waarop je de aankoop gedaan hebt, dan moet je dit eerst activeren. Daarvoor zal je bij de verwerking een email ontvangen van timplepaas. Deze durft weleens bij de ongewenste mails te belanden, dus check ook daar!!
Dan alleen zal je subscription actief zijn, anders blijf je in ‘Trial’ en stopt SketchUp met werken …
Bespaar jezelf deze stress.
We begrijpen dat je zo snel mogelijk aan de slag wenst te gaan.
En ja, wie leest nu nog instructies of handleidingen …
Toch krijgen we dagelijks mails van gebruikers, die op een voor hun ongepast moment in volle stress en paniek een probleem ervaren, dat SketchUp niet wil werken.
En ja dat gebeurt natuurlijk steeds bij een dringende deadline en om 3u s nachts of op een zondagnamiddag …
Het goede nieuws is wel dat 99% van die problemen kunnen vermeden worden of zelf opgelost worden wanneer ze voorkomen!
Eentje heb ik net gedeeld, namelijk je Trimble ID dat nog niet geactiveerd is …
De 5 meest voorkomende problemen met subscriptions, die je zelf kan oplossen.
We wensen dat jij een zo goed mogelijke ervaring hebt met SketchUp.
En problemen zijn beter te voorkomen dan dat ze genezen moeten worden.
Doe jezelf het plezier om zeker de video’s door te nemen op deze pagina.
Want nee, om 3u ’s nachts of op een zondagnamiddag gaan we je niet direct kunnen helpen!
Maar als je nu al weet wat je dan moet doen … of toch alvast weet waar de video’s staan …
Bijna alle oplossingen zijn zaken die je op je eigen computer zal moeten uitvoeren.
Je hebt al een recente SketchUp versie geïnstalleerd?
Als je de meest recente versie al geïnstalleerd hebt (omdat je recent de trail hebt geprobeerd). Dan hoef je straks maar 1 ding te doen wanneer je de activatie gegevens ontvangt. En dat is dan in het startscherm van SketchUp (rechtsboven) een sign-out doen. En daarna weer sign in doen.
En je kan terug starten.
Als je dan een melding krijgt waarbij SketchUp stopt, ja, check dan de 5 meest voorkomende problemen voor de oplossing!!!
Je hebt nog geen, of geen recente SketchUp geïnstalleerd?
Als je momenteel nog geen SketchUp of een oudere versie hebt. Dan kan je
SketchUp installeren :
Als je de laatste versie van SketchUp nog niet geïnstalleerd hebt, dan kan je dat alvast doen.
BELANGRIJK : Volg de instructies!!!
>>Klik hier voor de download van SketchUp en de installatie instructies!<<
99% van de problemen bij de installatie, kunnen hier ook weer worden voorkomen door deze video’s stap voor stap te volgen!
Wanneer je de 7 dagen trial periode nog niet opgebruikt had, kan je SketchUp nog verder gebruiken.
Wanneer je trial verlopen is, is het even wachten tot je van ons de activatie informatie ontvangt.
Waar is mijn factuur?
We kunnen de factuur alleen correct maken wanneer de order geheel is verwerkt.
Je ontvangt de factuur als pdf binnen enkele werkdagen na de volledige verwerking van je order. En soms belandt die ook wel eens bij de ongewenste post.
Wat als ik vragen heb of ergens een probleem ervaar?
Het grootste deel van de veel voorkomende problemen kunnen door de eindgebruiker zelf opgelost worden. En start dan altijd bij de … ja, 5 meest voorkomende subscription problemen.
De beste en snelste manier om je te helpen is steeds via email!
Wanneer je een probleem ervaart, stuur dan steeds een screenshot van je scherm (van wat je ziet en waarbij je vastloopt met een beschrijving van wat je net ervoor gedaan hebt). Op die manier kunnen we je snel antwoorden (met in vele gevallen een video met de oplossing).
Op je succes!
In de komende periode ga je nog meer van ons ontvangen om je te helpen om zoveel mogelijk uit je SketchUp te halen, want er zit in SketchUp zoveel meer dan men denkt. 😉
Groeten,
Peter Wuyts & Iris Helsen
Onze gegevens :
See3D.be BV
Canadadreef 26
2270 Herenthout
Belgïe
BTW BE 0830.000.393
[T] +32 (0) 14/ 39 55 40
[E] info at see3d.be